تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر جدید از گلکسی S8 محل قرارگیری سنسور اثر انگشت در پشت گوشی را تایید می‌کند

پرچمدار جدید سامسونگ یکی از بحث بر‌انگیزترین اسمارت فون‌هایی است که‌ امسال معرفی خواهد شد. در مورد این گوشی هوشمند ابهامات بسیاری وجود دارد، یکی از مهمترین آن‌ها محل قرار گیری سنسور اثر انگشت است. به تازگی عکسی از قاب پشتی گلکسی s8 و s8 پلاس منتشر شده که‌ شایعات قرار گیری سنسور اثر انگشت این پرچمدار را تایید می‌کند.

در پرچمداران گذشته سامسونگ طبق رسوم این شرکت حسگر اثر انگشت در کلید سخت افزاری home و جلو اسمارت فون تعبیه می‌شد. اما امسال سامسونگ در اقدامی جسورانه دکمه home را حذف کرده و حسگر اثر انگشت اسمارت فون خود را به پشت گوشی منتقل کرده است.


همانطور که‌ در تصویر مشاهده می‌کنید، قاب پنل پشت گوشی همانند اکثر اسمارت فون‌های ساخته شده توسط سامسونگ است با این تفاوت که در کنار محل قرار گیری دوربین گوشی جای خالی دیگری هم قرار دارد که‌ به نظر می‌رسد مربوط به حسگر اثر انگشت باشد.
گلکسی S8 از صفحه نمایشی ۵.۷ اینچی برخوردار خواهد بود و گلکسی S8 پلاس صفحه نمایشی ۶.۲ اینچی دارد. از مشخصات این دو گوشی هوشمند می‌توان به پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ یا اگزینوس ۸۸۹۵، ۴ یا ۶ گیگابایت رم، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و پورت USB-C اشاره کرد.
انتظار می‌رود سامسونگ در نمایشگاه MWC تیزری ۶۰ ثانیه‌ای از این اسمارت فون قدرتمند پخش کند. مراسم رونمایی گلکسی S8 نیز در روز ۲۹ مارس انجام خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر جدید از گلکسی S8 محل قرارگیری سنسور اثر انگشت در پشت گوشی را تایید می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..