تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لنوو تبلت میان‌رده Yoga A12 را معرفی کرد

لنوو امروز تبلت مدل Yoga A12 خود را معرفی کرد و گفت که این تبلت در حقیقت دستگاهی مقرون به صرفه برای استفاده روزمره است.

این تبلت از نوع ۳۶۰ درجه قابل تبدیل و مجهز به صفحه کلید Halo است که همین ویژگی‌ها باعث می‌شود تا از تبلت صرف بودن خارج شود.

این اولین بار است که لنوو در تبلت خود را صفحه کلید Halo استفاده می‌کند. به کارگیری از نوع صفحه کلید از سال گذشته در دستگاه‌های اندرویدی و ویندوزی متداول شده است. این نوع صفحه کلید به صورت لمسی ایت و به کاربر این امکان را می‌دهد تا هم از دست خود و هم از قلم مخصوص این کار برای تایپ بهره بگیرد.

البته در این مدل آیکون نشان دهنده استفاده از قلم مخصوص به درستی دیده نمی‌شود که به نظر می‌رسد در ابتدا لنوو قصد استفاده از این امکان را در تبلت مدل A12 نداشته است و بعدها آن را اضافه کرده است.

در حقیقت اگر تبلت Yoga Book را از نوع رده‌ بالا و پرچمدار به شمار بیاوریم، مدل حال حاضر را می‌تواند در صف میان‌رده‌ها جا داد چون مجهز به پردازنده Atom x5، ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است که تا حدودی می‌توان را با Yoga Book دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مقایسه کرد.

تبلت Yoga A12 همچنین دارای صفحه نمایش ۱۲٫۲ اینچی اچ دی است که ۲٫۱ بزرگتر از بوک است و قاعدتا باید باتری بهتری هم داشته باشد. از دیگر ویژگی‌های این تبلت باید به ضخامت اندک و وزن سبک آن اشاره کرد چون تنها ۵٫۴ ضخامت دارد و وزن آن کمتر از یک کیلوگرم است.

جدیدترین تبلت لنوو با بدنه آلمینیومی و منیزیمی و در رنگ‌های رز گلد و خاکستری عرضه می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از هشتم فوریه آن را به قیمت ۲۹۹ دلار در سایت lenovo.com سفارش بدهند.

neowin

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لنوو تبلت میان‌رده Yoga A12 را معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..