تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش اخراج کامیابی نیا در خرید شبانگاهی پرسپولیس

برانکو راضی به پیوستن کرمی نبود؛

نقش اخراج کامیابی نیا در خرید شبانگاهی پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس در حالی که هافبک دفاعی اصلی خود را براي شهرآورد از دست داده بود، ناچار شد با خرید بازیکن جدید کنار بیاید.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، شهاب کرمی هافبک دفاعی سابق فولاد خوزستان و ملوان شب گذشته با حضور در باشگاه پرسپولیس و مذاکره با مسئولان این تیم قراردادش را به صورت رسمی با سرخ های پایتخت به امضا رساند.

 

این بازیکن پیراهن شماره 14 را به تن خواهد کرد. اما به نظر می رسد برانكو ایوانکوویچ از این خرید آنچنان راضی نبوده است و از روی اجبار راضی به خرید کرمی شده است.

 

پرسپولیس نیم فصل دوم را در حالی آغاز کرد که تنها یک هافبک دفاعی تخصصی به نام کمال کامیابی نیا را در فهرست خود داشت و با رفتن احمد نوراللهی نتوانست گزینه جانشین وی را جذب کند.

 

با توجه به اینکه پرسپولیس موفق به جذب روزبه چشمی نشد و البته محرومیت کامیابی نیا در دربی، برانکو در نهایت پذیرفت کرمی به پرسپولیس ملحق شود.

 

برانکو تا به حال دو بار پيشنهاد خريد كرمي را رد كرده بود اما حالا در حالی که كاميابي نيا را براي شهرآورد از دست داده ناچار شد با این خرید کنار بیاید.

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش اخراج کامیابی نیا در خرید شبانگاهی پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..