تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سید جلال به بازیکن تراکتور: بالاخره موش مرده بازی ات نتیجه داد!

پس از اخراج کامیابی نیا به خاطر درگیری با حاتمی رخ داد؛

سید جلال به بازیکن تراکتور: بالاخره موش مرده بازی ات نتیجه داد!

کاپیتان پرسپولیس پس از آن که متوجه شد هم تیمی اش بازی دربی را از دست داده و داور هم به حرف هایش گوش نمی دهد به سمت بازیکن حریف رفت.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، پس از آن که داور مسابقه کارت زرد و سپس قرمز را از جیب خود خارج کرد و به کمال کامیابی نیا نشان داد، سید جلال حسینی به شدت ناراحت شد و اعتراض کرد.

 

کاپیتان پرسپولیس پس از آن که متوجه شد کمال بازی دربی را از دست داده و داور هم به حرف هایش گوش نمی دهد به سمت فرزاد حاتمی بازیکن حریف رفت و گفت: «بالاخره با موش مرده بازی کارخودت را کردی و باعث شدی کمال اخراج شود!»

 

جالب آن که در این صحنه جاسم کرار بازیکن جنجالی تراکتورسازی سعی می کرد سید جلال عصبانی را آرام کند در حالی که خود این بازیکن عراقی چند لحظه بعد کارت زرد گرفت.

 

البته کامیابی نیا معتقد بود بیشتر از حاتمی رضا سخندان کمک داور مسابقه در کارت زرد و سپس اخراج او مقصر بود چرا که جلو آمد و به بیژن حیدری داور وسط توصیه کرد به هافبک پرسپولیس اخطار بدهد.

رادنیوز

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سید جلال به بازیکن تراکتور: بالاخره موش مرده بازی ات نتیجه داد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..