تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موشک های ایران هفت دقیقه با تل آویو فاصله دارند

جروزالم پست؛

موشک های ایران هفت دقیقه با تل آویو فاصله دارند

«ایران اعلام کرد فقط هفت دقیقه نیاز است تا موشک های ایرانی به تل آویو برسند ...»

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، روزنامه صهیونیستی جروزالم پست (JPost) نوشت: ایران اعلام کرد فقط هفت دقیقه نیاز است تا موشک های ایرانی به تل آویو برسند.

 

 

در ادامه این گزارش آمده است: مقامات ایرانی متعهد شدند که پیشبرد برنامه موشکی و "موشک های خروشان" این کشور را ادامه دهند چون از نگاه آنان برنامه موشکی ماهیتی دفاعی دارد.

 

 

جروزالم پست افزود: "مجتبی ذوالنور" عضو کمیته امنیت ملی و  سیاست خارجی پارلمان ایران  مقام سابق سپاه پاسداران گفته، زمان لازم برای رسیدن موشک های ایران به تل آویو تنها هفت دقیقه است.

 

111

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موشک های ایران هفت دقیقه با تل آویو فاصله دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..