تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت مبهم دروازه بان استقلال

به گزارش افکارنیوز،

سید حسین حسینی در 3 بازی استقلال برابر سپاهان، نفت تهران و استقلال  خوزستان در در ترکیب استقلال قرار گرفت و با وجود عملکرد مناسب در این بازی ها بعد از حل شدن اختلاف بین مهدی رحمتی و اعضای کادرفنی دوباره به نیمکت ذخیره ها تبعید شد.

حسینی که حالا خود را محق برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی استقلال می داند، از نیمکت نشینی در بازی های گذشته این تیم اصلا راضی نیست و شاید به همین دلیل هم باشد در بازی های گذشته حاضر نشده برای گرم کردن مهدی رحمتی وارد زمین شود.

به نظر می رسد حسینی باید این شرایط سخت را مدیریت کند تا بتواند دوباره شانس بازی پیدا کند و توانایی های خود را به بهترین شکل نشان بدهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت مبهم دروازه بان استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..