تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واژگونی خودروی حامل فرماندار و امام جمعه فهرج

خودروی حامل فرماندار و امام جمعه فهرج دچار سانحه و واژگون شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، یکی از شاهدان عینی حادثه ، درباره سانحه تصادف و واژگونی خودروی حامل فرماندار و امام جمعه فهرج گفت: یکی از خودروهای عبوری جاده از شانه خاکی به یکباره به سطح جاده اصلی وارد شد و کنترل خودرو از دست راننده خارج و موجب انحراف آن و برخورد با خودروی حامل فرماندار و امام جمعه فهرج شد.

وی افزود: فرماندار و امام جمعه و راننده خودرو آسیب دیدند که بلافاصله توسط تیم های امدادی به مراکز درمانی فهرج منتقل و به بیمارستان پاستور بم اعزام شدند.

 همچنین "به روش" مسوول دفتر فرماندار فهرج در این رابطه به خبرنگار ایسنا گفت: خوشبختانه برای امام جمعه مشکل خاصی به وجود نیامده و او از بیمارستان مرخص شده‌ است.

وی افزود: فرماندار فهرج از ناحیه دست دچار آسیب شده و اکنون در حال انتقال به بیمارستان کرمان است.
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واژگونی خودروی حامل فرماندار و امام جمعه فهرج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..