تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم/«همبرگر خشتی» هم وارد منوی رستوران‌ها شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رستورانی در فیلیپین با سرو همبرگرهای رنگارنگ توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.

بر اساس گزارش تلگراف، این رستوران که از ماه اوت 2016 آغاز به کار کرده است بعد از آنکه همبرگرهایی با رنگهای قرمز و زرد به مشتریانش ارائه کرد در اقدامی تازه همبرگر خشتی را نیز به منوی خود افزود.

برای سرو این نوع همبرگر، سرآشپز این رستوران همبرگرها را به شکل مستطیل شکل برش زده و در داخل نانی که پیشتر به شکل خشت‌های رنگی آماده شدند قرار می‌دهد و با سس ویژه به مشتریان ارائه می‌کند.

هر کدام از مشتریان در این رستوران می‌تواند به سلیقه خود رنگ خشت خود را انتخاب کند.

«جرگث کوریا»(Jergs Correa) صاحب این رستوران هدف خود را راضی نگه‌داشتن و ابداع شیوه‌های جدید در پخت و سرو فست‌فود عنوان کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم/«همبرگر خشتی» هم وارد منوی رستوران‌ها شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..