تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلیل خنده دیروز اعضای مجمع تشخیص مصلحت چه بود؟

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، اعضای مجمع تشخیص مصلحت، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرامش از دلیل خنده روز گذشته اعضای مجمع گفت.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام خود از مصوبه

اخیر مجلس شورای اسلامی و حواشی بررسی آن در مجمع گفت.

رضایی نوشت:”مصوبه اي براي بچه داري مردان

در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله موحدی کرمانی از زحمات مجلس و همکاری دولت در تهیه برنامه ششم قدردانی شد. موضوع جالبی که همه را به خنده واداشت، مصوبه ای از مجلس بود که‌ به مردانی كه همسرشان وضع حمل می کرد، دوهفته مرخصی داده بودند. يكي از اعضا می گفت برای بچه داری است و دیگری چیز دیگری می گفت. غالبا اين ماده را از جنس برنامه نمي دانستند.”

202




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلیل خنده دیروز اعضای مجمع تشخیص مصلحت چه بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..