تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفتار فوق العاده ژاوی با هواداران ایرانی/خوشحالم در ایران هستم

هواداران فوتبال استقبال ویژه ای از ژاوی هرناندز در فرودگاه امام خمینی به عمل آوردند.

هوادارن فوتبال امشب به استقبال ژاوی رفتند و از حضور ستاره اسپانیایی در ایران استقبال کردند.
مرتضی پورعلی گنجی در ورود به ایران صحبت های جالبی را درباره برخورد ژاوی نسبت به حضور در ایران مطرح کرد.
پورعلي گنجي در گفت و گوي اختصاصي با خبرورزشي: ژاوي در طول پرواز از من سوال مي كرد برخورد مردم ايران با ما چطور خواهد بود و من به او اطمينان داده بودم همه چيز عالي است و ايراني ها تو را دوست دارند

او همچنین ادامه داد. اميدوارم هواداران استقلال من را درك كنند. من ايراني هستم و تيم هاي ايراني را دوست دارم اما الان به السد تعهد دارم. خوشحالم مردم ما استقبال خوبي از اژاوي كردند، من به او گفته بودم مردم ايران تو را دوست دارند. احساس مي كنم ژاوي هم از اين استقبال راضي است.

استقبال ویژه از ژاوی در ایران

ژاوی: خوشحالم در ایران هستم

ستاره اسپانیایی امشب در فرودگاه امام خمینی به این موضوع اشاره کرد.

ژاوي در گفت و گوي اختصاصي با خبرورزشي گفت: هميشه از اين كه كشورهاي بيشتري را ببينم و با مردمان بيشتري آشنا شوم، استقبال كرده ام و الان هم خوشحالم كه در ايران هستم.

ستاره اسپانیای همچنین گفت: درباره بازی هيچ حرفي نمي زنم. از من تقاضاي مصاحبه نداشته باشيد اما از اين كه در ایران هستم خوشحالم.

ژاوی در ایران

رفتار فوق العاده ژاوی با هواداران ایرانی

زمانی که طرفداران ژاوي، ستاره اسپانیایی را محاصره كرده بودند، به اين بازيكن پيشنهاد شد با همراهي ماموران از محيط فرودگاه خارج شود اما قبول نكرد و گفت با این موضوع مشكلي ندارد و دوست دارد با مردم عکس بگیرد.

اما دقايقي بعد ازدحام جمعيت به اندازه اي شد كه پورعلي گنجي و ژاوي از در ديگري خارج شدند و اعضاي تيم جداگانه به سمت اتوبوس السد رفتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفتار فوق العاده ژاوی با هواداران ایرانی/خوشحالم در ایران هستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..