تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ذوالفقارنسب: پرسپولیس با برنامه پیروز شد

کد خبر: ۴۷۴۹۶۶

۶۰۴  بازدید

یک کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیس در بازی با تراکتورسازی بسیار هدفمند و با برنامه به پیروزی رسید.

خبرگزاری فارس: بیژن ذوالفقارنسب در مورد پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت: بازی بسیار خوبی بود. پرسپولیس بسیار با برنامه و هدفمند بازی کرد و به پیروزی رسید. تراکتورسازی هم به خاطر یکسری مسائل از نظر اعتماد به نفس و روحی و روانی شرایط همیشگی را نداشت و گل زودهنگامی که دریافت کرد وضعیت را برای این تیم بدتر کرد.

وی ادامه داد: پرسپولیس بسیار باانگیزه و اعتماد به نفس بازی کرد و خیلی کم‌اشتباه بود و توانست به یک پیروزی باارزش و منطقی دست یابد.

مربی اسبق تیم‌ملی در مورد اینکه می‌توان هم‌اکنون پرسپولیس را قهرمان لیگ دانست، گفت: این صحبت غیرتخصصی و احساسی است. پرسپولیس باید در بازی‌های آینده‌اش هم با همین اقتدار به میدان برود زیرا سایر تیم‌ها هم مدعی قهرمانی هستند؛ تراکتورسازی، استقلال و ذوب‌آهن همچنان می‌توانند مدعی قهرمانی باشند. 10 بازی تا پایان لیگ باقی مانده و 30 امتیاز دست‌نخورده وجود دارد.

ذوالفقارنسب در مورد اینکه پرسپولیس با توجه به شرایط مناسب تیمی‌اش می‌تواند خودش را برنده دربی پایتخت در هفته آینده بداند، گفت: اگر بازیکنان و مربیان پرسپولیس حرفه‌ای نباشند در باد غرور این برد مقابل تراکتورسازی می‌خوابند اما آنها باتجربه هستند و می‌دانند که باید پیروزی مقابل تراکتورسازی را نادیده بگیرند تا در دربی هم به پیروزی برسند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ذوالفقارنسب: پرسپولیس با برنامه پیروز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..