تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوزادی با چهار پا+ عکس

به گزارش افکارنیوز،

 لالی تاما" نام  زن 23 ساله هندی است که به تازگی نوزاد پسری عجیب بدنیا آورده است. این نوزاد دارای چهار پا است. تولد این نوزاد عجیب الخلقه موجب شگفتی وی و شوهر 26 ساله اش، " چناباساوا" شده است. این زوج که دارای یک پسر 3 ساله دیگر نیز هستند تصمیم گرفته اند تا از فرزند تازه متولد شده شان نگهداری کنند. 
 

تولد نوزادی عجیب الخلقه در هندستان + تصاویر


" لالی تاما" در این خصوص گفت: " پسرم هدیه ای از جانب خداوند است. هرگز انتظار چنین چیزی را نداشتم. پسرم سه ساله ام کاملا سالم بدنیا آمده بود. پزشکان تایید کرده اند که مشکل فرزندمان با جراحی برطرف خواهد شد."

دکتر "دیواکار" نیز در این خصوص گفت: " این مورد یک نقص مادرزادی با نام " polymelia " ( چند عضوی) است که در چنین شرایطی نوزاد با اندامی اضافی بدنیا می آید. در اغلب موارد این اندام اضافی شکل های عجیبی پیدا می کنند و یا جمع شده و کوچک می شوند."

تولد نوزادی عجیب الخلقه در هندستان + تصاویر

تولد نوزادی عجیب الخلقه در هندستان + تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوزادی با چهار پا+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..