تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیانوش رستمی از تیم ملی وزنه برداری کنار گذاشته شد

 سرویس ورزش پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین:

کیانوش رستمی - وزنه برداری
کیانوش رستمی به دلیل عدم حضور در اردوی تیم ملی، حضور در بازی‌های آسیایی و بازی‌های کشورهای اسلامی را از دست داد.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، سجادانوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران در نشست خبری امروز خود با حضور رئیس فدراسیون وزنه برداری ضمن اعلام و تایید این خبر گفت: ما کیانوش رستمی را به اردو دعوت کردیم اما او نیامد که گویا با توجه به میادین سخت قبلی یعنی جهانی و المپیک نیاز به ریکاوری بیشتری دارد.

انوشیروانی تاکید کرد: در نتیجه رستمی شانسی برای حضور در بازیهای آسیایی و مسابقات کشورهای اسلامی را ندارد.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در ادامه گفت: زمان زیادی نداریم. تمامی اردونشینان حتی المپیکی ها در اردو حضور دارند و با جدیت تمرین می کنند. در نتیجه صریح می گویم که کیانوش رستمی به عنوان یک فرد نابغه و قهرمان ملی به اردو نیامد و جایی در ترکیب تیم ملی در این دو رویداد بین المللی ندارد. البته برای او جانشینی هم در نظر نداریم چون او یک نابغه و ورزشکار حرفه ای است.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیانوش رستمی از تیم ملی وزنه برداری کنار گذاشته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..