تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




25 هزار واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در کشور در دست ساخت است

ابراهیم بازیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در ارومیه افزود: از این تعداد 6 هزار واحد در نقاط مختلف کشور همزمان با دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد و حدود 19 هزار واحد دیگر در 40 روز آینده در اختیار مددجویان قرار می گیرد.
وی اضافه کرد: برای ساخت هر کدام از این واحدها به طور متوسط 350 میلیون ریال هزینه شده و بخشی از آن از محل کمک های خیران تامین می شود.
وی از اختصاص 24 میلیارد ریال از زکات جمع آوری شده در سال جاری به ساخت و بهسازی مسکن مددجویی در کشور خبر داد و اظهار کرد: در کنار واحدهای مسکونی که از محل کمک های خیران و اعتبار کمیته امداد ساخته می شود، برای هر واحد مسکن مددجویی روستایی نیز 200 میلیون ریال تسهیلات با اقساط 15 ساله و بهره پنج درصد اختصاص می یابد.
مشاور رئیس و مدیرکل تامین مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور ادامه داد: مددجویان در صورت ازدواج نیز می‌توانند از تسهیلات این نهاد به ویژه در حوزه مسکن مهر بهره مند شوند.
به گزارش ایرنا، حدود یک میلیون و 600 هزار خانوار در کشور تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند و مشکل مسکن مهمترین و اساسی ترین مشکل این خانواده ها به شمار می رود.
هم اکنون در آذربایجان غربی 128 هزار نفر در قالب 67 هزار خانواده با تحت پوشش قرار گرفتن در کمیته امداد امام خمینی (ره)از خدمات این نهاد بهره مند هستند.
8137/3072 **خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: علیرضا فولادی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «25 هزار واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در کشور در دست ساخت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..