تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختر 18 ساله از برخورد با قطار جان سالم به در برد +تصاویر

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، جولیا لوریانو 18 ساله اهل فلوریدا پس از برخورد قطار با او که روی ریل آن در حال عکس انداختن از خود بود و چند متر با قطار کشیده شد، جان سالم به در برد. دختر 18 ساله از برخورد با قطار جان سالم به در برد +تصاویر

لوریانو 18 ساله که به تازگی در دانشگاه غرب فلوریدا مشغول به تحصیل شده بود، روز پنجشنبه همراه با دوستش بود که قصد داشتند با قطاری که با سرعت 40 مایل در ساعت حرکت می‌کرد و به سمت جنوب در حرکت بود، به عنوان پس زمینه عکس بگیرند.

در حالیکه این دختر 18 ساله روی ریل قطار ایستاده بود و حالت مخصوص عکس گرفتن خودش را گرفته بود، قطار روی ریل با او برخورد کرد و او را چند متری با خود کشید تا اینکه روی سنگ‌های کنار ریل پایین افتاد.

دختر 18 ساله از برخورد با قطار جان سالم به در برد +تصاویر

گفتنی است؛ این دختر پس از این برخورد با حضور نیروهای اورژانس به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل شد اما پزشکان اعلام کردند که او در شرایط وخیم قرار دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختر 18 ساله از برخورد با قطار جان سالم به در برد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..