تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست کاخ سفید برای لغو حکم قاضی فدرال سیاتل رد شد

Seattle federal judge rejected a White House request to cancel درخواست کاخ سفيد برای لغو حکم قاضی فدرال سیاتل رد شدبه گزارش آسمونی:

دادگاه استیناف آمریکا درخواست کاخ سفید برای ابقای دستور ضدمهاجرتی رئیس‌جمهور این کشور را رد کرد.

شبکه پرس تی وی اعلام کرد دادگاه استیناف آمریکا درخواست کاخ سفید را برای ابقای ممنوعیت اعلام شده از سوی رئیس جمهور این کشور علیه مهاجران خارجی رد کرد.

پیش از این «جیمز روبارت»، قاضی فدرال دادگاه سیاتل در واشنگتن، طی حکمی، فرمان ضدمهاجرتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور، را به طور موقت و در سراسر آمریکا ممنوع کرده بود.

ترامپ 7 بهمن با امضای یک فرمان اجرایی، ورود اتباع ایران، عراق، سوریه، یمن، لیبی، سومالی و سودان را به خاک آمریکا به مدت ۹۰ روز ممنوع کرد. به‌موجب این فرمان اجرایی، پذیرش پناه‌جویان تا ۱۲۰ روز انجام نمی‌شد و پناه‌جویان سوری نیز «به‌صورت نامحدود» از ورود به امریکا منع شدند.

این اقدام ترامپ واکنش‌های شدیدی در پی داشت و مردم در سراسر جهان علیه این تصمیم نژادپرستانه تظاهرات برپا کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

- عضو تلگرام آسمونی شوید: کانال تلگرام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست کاخ سفید برای لغو حکم قاضی فدرال سیاتل رد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..