تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آبگیری تالاب جازموریان پس از 20 سال

یکشنبه، 17 بهمن 1395 ساعت 22:252017-02-05اقتصادي

در پی بارندگی های خوب اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان و ورود سیلاب های وسیع به تالاب جازموریان، این تالاب پس از 20 سال،جانی دوباره گرفت.

- قانون"-در پی بارندگی های خوب اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان و ورود سیلاب های وسیع به تالاب جازموریان، این تالاب پس از 20 سال،جانی دوباره گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازقانون به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مرکز سیستان و بلوچستان ، تالاب جازموریان که تقریبا 2 برابر دریاچه ارومیه است،یکی از بزرگترین اکوسیستم های طبیعی کشور است و بین دو استان سیستان و بلوچستان و کرمان قرار دارد.

خشک شدن این تالاب در سالهای گذشته،نقش زیادی در افزایش ریزگردها در جنوب شرق کشور داشته است که آبگیری آن می تواند در کاهش طوفان های شن و رونق کشاورزی و دامداری در این منطقه بسیار موثر باشد.

در 2 هفته اخیر در حوزه آبریز تالاب جازموریان در استان سیستان و بلوچستان بطور متوسط 120 میلی متر باران باریده است.


کلید واژه ها: سیستان و بلوچستان - تالاب جازموریان - استان سیستان و بلوچستان - بلوچستان - سیستان - بارندگی - دریاچه ارومیه - جنوب - استان - قانون - سیلاب - خبرگزاری - کشور - بزرگترین - ریزگردها - کشاورزی - دامداری - ارومیه - دریاچه - افزایش - طبیعی - منطقه - طوفان - باران - گزارش - کرمان - کاهش - میلی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آبگیری تالاب جازموریان پس از 20 سال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..