تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفر وزیر بهداشت به گلستان +برنامه ها

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدحسن قاضی‎زاده هاشمی صبح فردا دوشنبه 18 بهمن‎ماه در سفر یک روزه خود به استان گلستان به منظور افتتاح 44 پروژه بهداشتی و درمانی وارد استان گلستان خواهد شد.

دیدار با آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی‎فقیه در استان گلستان نخستین برنامه سفر وزیر بهداشت در بدو ورود به این استان است.

پس از این دیدار  وزیر بهداشت برای افتتاح پروژه‎های بیمارستان بندرگز وارد این شهرستان خواهد شد و پس از آن برای افتتاح پروژه‎های بهداشتی و درمانی به شهرستان بندرترکمن خواهند رفت، افتتاح پروژه‎های درمانی و بهداشتی آق‎قلا، آغاز عملیات اجرایی اورژانس مرکز آموزشی درمانی 5 آذر از دیگر برنامه‎های وزیر بهداشت است.

وزیر بهداشت بر اساس برنامه‎ریزی انجام شده ساعت 13 و 30 دقیقه برای فریضه نماز در یادمان شهدای گمنام گرگان خواهد رفت پس از آن افتتاح سالن غذاخوری به صرف ناهار انجام می‎شود.

در این سفر تعدادی از معاونان وزارت بهداشت؛ قاضی‎زاده هاشمی را همراهی خواهند کرد و افتتاح متمرکز پروژه‎های سلامت استان با حضور مقامات و مسئولان استانی و کشوری در گلستان انجام می‎گیرد، حضور وزیر بهداشت در سیمای استانی آخرین برنامه سفر ایشان است.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفر وزیر بهداشت به گلستان +برنامه ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..