تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گبرلو: احترام به مسعود کیمیایی واجب است

کد خبر: ۴۷۴۹۱۹

۵۴۰  بازدید

مجری و مدیر جلسات خبری جشنواره فیلم فجر گفت: باید با تمام وجود به مسعود کیمیایی چه فیلم‌اش خوب باشد چه بد، احترام ویژه‌ای بگذاریم.

خبرگزاری ایلنا: منوچهر گبرلو عصر یکشنبه (17 بهمن) پیش از آغاز نشست‌خبری فیلم «یک روز به‌خصوص» با اشاره به نشست‌خبری فیلم «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی گفت: شب گذشته یک جلسه پر التهاب داشتیم. سعی کردیم جلسه در توان بضاعت به‌صورت محترمانه و مودبانه بین خبرنگاران، عکاسان و عوامل فیلم برگزار شود.

گبرلو ادامه داد: طبیعتا در یک گفت‌وگوی دو ساعته گاهی حرف و نکته‌ای بیان می‌شود که مورد پسند خیلی از دوستان نیست  و من به عنوان مدیر جلسه از عکاسان و خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم که فرصتی برای پرسش و پاسخ برایشان فراهم نشد یا کلامی گفته شد که موجبات ناراحتی آنها فراهم آمد.

او خاطرنشان کرد: جلسه دو ساعته شب گذشته که به فیلم «قاتل اهلی» اختصاص داشت با اختلاف جدی تهیه‌کننده و کارگردان برگزار شد و جلسه سختی بود.

گبرلو تصریح کرد: ما باید با تمام وجود به استاد کیمیایی، چه فیلم‌اش خوب باشد و چه بد، احترام ویژه‌ای بگذاریم چراکه او پایه‌گذار سینمایی است که ما در آن رشد کردیم و فکر و حرکت می‌کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گبرلو: احترام به مسعود کیمیایی واجب است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..