تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«یک روز بخصوص» مخاطب را گول نمی‌زند

«یک روز بخصوص» مخاطب را گول نمی‌زندبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی زمانی بازیگر سینما پس از پایان نشست خبری فیلم «یک روز بخصوص» با حضور در جمع خبرنگاران، در خصوص ایفای نقشش در دو فیلم جشنواره فیلم فجر، گفت:هر دو فیلم «یک روز بخصوص» و «سارا و آیدا»در دو زمان مختلف با دو فیلمنامه متفاوت بود و کاملا با هم متفاوت هستند. مگه بازی پینگ پنگ است؟(با شوخی).

زمانی در خصوص جذابیت نقشی که ایفا کرده است، گفت: فیلمنامه‌های بسیاری را می‌خوانیم و ساخته می شود و در جشنواره هم نمایش داده خواهد شد،اما در کل فیلمنامه ها زور و توان لازم را ندارد. اما در این میان، همه چیز این فیلمنامه درست بود و دنبال اتفاق و هیجان کاذب نبود که مخاطب را گول بزند.

وی درباره ایفای نقشش در فیلم اسعدیان و اینکه آیا ترس از انتقادهای گروهی خاص نداشته بیان کرد:کار من بازیگری است و زمان ایفای نقش به این مساءل فکر نمی کنم که کسی واکنش بدهد یا ندهد.

وی درباره ابراز رضایت از نقشش در هر دو فیلم تصریح کرد:هر دوی این نقش‌ها را در جایگاه خودشان  دوست دارم، اینکه برخی ها بازی در فیلم «سارا و آیدا» و بعضی ها «یک روز بخصوص» را دوست دارند سلیقه آن‌ها است.

وی ادامه داد:در «سارا و آیدا» محوریت روی بازیگران زن است و در فیلم اسعدیان روی بازی حامد که نقشش را من ایفا می کنم،است.

زمانی در پایان اظهار داشت:یکی از بازی های سخت من در «یک روز بخصوص» بود که اسعدیان اصرار داشتند بازی نکنم و تلاشم این بود که به سادگی نقشم را دنبال کنم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««یک روز بخصوص» مخاطب را گول نمی‌زند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..