تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشمنان ‌برای نفوذ در حوزه‎های علمیه ردیف اعتباری خاص کنار گذاشته‎اند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لامرد، حجت‎الاسلام محمود محمدی شاهرودی امشب در نشست بصیرتی عوامل ماندگاری انقلاب با گرامیداشت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهارداشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تمام تلاش دشمنان این بوده که مردم را از دین، اعتقادات و امام راحل جدا کنند.

وی افزود: دشمنان حتی برای حوزه‎های علمیه نیز نقشه کشیدند و ردیف اعتباری خاص برای نفوذ در حوزه‎های علمیه گذاشته‎اند و تمام تلاش دشمنان این است که به همه عوامل اصلی انقلاب ضربه بزنند. 

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون با بیان اینکه امروز سخنان رهبر معظم انقلاب نسخه شفابخش جامعه است، گفت: رسالت نیروهای انقلابی  مستحکم کردن پیوندهای عوامل اصلی انقلاب است چراکه نخستین هدف دشمن ایجاد فاصله میان امام و امت  است. 

محمدی شاهرودی خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می‎کند که روحیه انقلابی‎گری را تضعیف کند اما همه تلاش‎ کنند تا 5 شاخصه انقلاب‎گری را تقویت کنند. در مجموعه امنیتی کشور تفکر انقلابی‎گری حاکم است باید روحیه انقلابی‎گری در عرصه‎های اقتصادی و فرهنگی نیز به وجود آید. 

وی اظهار داشت: تقویت روحیه انقلابی‎گری و تقویت روشنگری برای مقابله با نفوذ لازم است، باور کنیم که فتنه وجود دارد و دشمن همیشه بیدار است و اگر به خواب برویم دشمن ورود پیدا می‎کند. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشمنان ‌برای نفوذ در حوزه‎های علمیه ردیف اعتباری خاص کنار گذاشته‎اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..