تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگر مقابلم دوبار من را گاز گرفت!

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، لوون هفتوان بازیگر سینمای کشورمان، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص سختی همبازی‌بودن با یک حیوان در  فیلم سینمایی «کوپال» گفت: کار کردن با حیوان در فیلم، سخت بود و گاهی اذیت می‌کرد؛ ولی چون مربی داشت، در کنار صاحبش شروع کردم به غذا دادن به او و آرام آرام، با هم ارتباط برقرار کردیم و دوست شدیم؛ ولی یکی دو بار من را گاز گرفت! 
 
وی در خصوص سختی‌های تولید این فیلم، اظهار داشت: فیلم جزئیات زیادی داشت و به همین علت نیازمند وسواس زیادی بود. فیلمبرداری‌مان هم در سبزوار بود و همه دکورها را برای فیلم می‌ساختیم. 
 
هفتوان درباره دلیل ایفای نقش در فیلم «کوپال» بیان کرد: این اثر، فیلمی است که حدود هشتاد درصد از داستان آن حول محور  شخصیت اصلی یعنی کوپال می‌گردد و این برای هر بازیگری چالش خوبی است که در این گونه فیلم‌ها ایفای نقش کند. 
 
وی در پایان گفت: امیدوارم فیلم با استقبال خوبی روبرو شود. 

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه سایر رسانه‌ها




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگر مقابلم دوبار من را گاز گرفت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..