تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید دانش آموزان از کتابخانه روستایی ابن سینا شهرستان ری

به مناسبت دهه فجر دانش آموزان پایه اول و دوم دبستان بانو فاطمه نوید از کتابخانه روستایی ابن سینا شهرستان ری دیدن کردند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، به مناسبت ایام الله مبارک دهه فجر و با هدف آشنایی کودکان با کتاب و کتابخوانی، دانش آموزان پایه اول و دوم دبستان بانو فاطمه نوید از کتابخانه ابن سینا دیدن کردند. در این بازدید بعد از آشنایی با فضای کتابخانه و معرفی بخش های مختلف و شرایط ثبت نام، کتاب "خوشمزه ترین کلوچه" ترجمه افسانه شعبان نژاد و کتاب "خاله عروسک من" نوشته شهرام شفیعی توسط آتنا شفیع آبادی؛ کتابدار کتابخانه برای بچه ها قصه گویی شد. در پایان دانش آموزان مجله های بخش بخش کودک را با هم ورق زدند و از معلمان زحمتکش خواسته شد در راستای ترویج کتابخوانی، شرایطی را فراهم آورند تا دانش آموزان تعامل بیشتری با کتابخانه داشته باشند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید دانش آموزان از کتابخانه روستایی ابن سینا شهرستان ری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..