تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




15طرح عمرانی در شاهرود خلخال به بهره برداری رسید/ تصاویر

ساعت: 19:51 منتشر شده در مورخ: 1395/11/17 شناسه خبر: 1029410

در ششمین روز ایام الله دهه مبارک فجر در بخش شاهرود خلخال با حضور مسئولین 15طرح عمرانی با اعتبار هفتادو سه میلیارد و نهصد و پنجاه میلیون ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  ازناو ،،امروز در ششمین روز از ایام الله دهه فجر، مسئولان شهرستان خلخال مهمان مردم صمیمی و خونگرم بخش شاهرود برای افتتاح پروژه های ایام الله دهه فجر بودند.

مسئولین شهرستان خلخال امروز بیش از 15 طرح عمرانی ، اقتصادی را در بخش شاهرود خلخال با اعتبار بالغ بر هفتادو سه میلیارد و نهصد و پنجاه میلیون ریال  را افتتاح کردند.

فرماندار خلخال به اتفاق جمعی از مسئولین ادارات با حضور در مزار شهدای گمنام  به مقام شامخ آنان ادای احترام کردند.

در ادامه مسئولین با حضور در منزل خانواده شهیدان البرز حداد ، طاهر مطهری و شهید بهمن جهانگیری یادو خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

مسئولین در بخش شاهرود خلخال با حضو در دفتر امام جمعه این شهر با وی دیدار و از نزدیک با مشکلات بخش شاهرود آشنا شدند.

در ادامه مسئولین به صورت نمادین از 15 طرح عمران شهری و روستایی ، اقتصادی در کلور پرده برداری کرده و نیز خانه محرومین ساخته شده به دست خیرین در روستای اسکستان را افتتاح کردند.

مسئولین همچنین با حضور در جشن انقلاب مردم کلور در مسجد جامع السادات کلور از نزدیک با مردم دیدار و در خصوص اقدامات  انجام شده توسط دولت و مجلس سخنرانی کردند.

دراین مراسم بخشدار شاهرودنیز از زبان مردم مشکل اصلی این بخش را راه ارتباطی عنوان کرد وگفت: با حل این مشکل تمامی معضلات و مشکلات از جمله مهاجرت وکوچ جوانان حل و این منطقه جان دوباره خواهد گرفت.

مسئولین شهرستان همچنین با حضور در روستای قشلاق دیز، گاز رسانی این روستا را افتتاح و در مسیر برگشت به کلور با حضور در روستای گلوزان  طرح آبرسانی به این روستا را افتتاح کردند.

ششمین روز ایام الله دهه مبارک فجر در بخش شاهرود خلخال ششمین روز ایام الله دهه مبارک فجر در بخش شاهرود خلخال ششمین روز ایام الله دهه مبارک فجر در بخش شاهرود خلخال ششمین روز ایام الله دهه مبارک فجر در بخش شاهرود خلخال ششمین روز ایام الله دهه مبارک فجر در بخش شاهرود خلخال ششمین روز ایام الله دهه مبارک فجر در بخش شاهرود خلخال ششمین روز ایام الله دهه مبارک فجر در بخش شاهرود خلخال ششمین روز ایام الله دهه مبارک فجر در بخش شاهرود خلخال ششمین روز ایام الله دهه مبارک فجر در بخش شاهرود خلخال ششمین روز ایام الله دهه مبارک فجر در بخش شاهرود خلخال ششمین روز ایام الله دهه مبارک فجر در بخش شاهرود خلخال ششمین روز ایام الله دهه مبارک فجر در بخش شاهرود خلخال ششمین روز ایام الله دهه مبارک فجر در بخش شاهرود خلخال ششمین روز ایام الله دهه مبارک فجر در بخش شاهرود خلخال ششمین روز ایام الله دهه مبارک فجر در بخش شاهرود خلخال ششمین روز ایام الله دهه مبارک فجر در بخش شاهرود خلخال ششمین روز ایام الله دهه مبارک فجر در بخش شاهرود خلخال ششمین روز ایام الله دهه مبارک فجر در بخش شاهرود خلخال

 انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «15طرح عمرانی در شاهرود خلخال به بهره برداری رسید/ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..