تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون ترامپ: فعلا در حال ارزیابی برجام هستیم/ ایران به دنبال آزمایش عزم و اراده ترامپ نباشد

معاون ترامپ: فعلا در حال ارزیابی برجام هستیم/ ایران به دنبال آزمایش عزم و اراده ترامپ نباشد

به گزارش خبرگزاری فرانسه، چند روز پس از آنکه واشنگتن تحریم های جدیدی را علیه تهران به‌ بهانه فعالیت‌های موشکی کشورمان وضع کرد، مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه ای بی سی نیوز گفت: ایران به دنبال آزمایش عزم و اراده دولت ترامپ نباشد.

با به قدرت رسیدن ترامپ در آمریکا، وی قول داده است تا موضع سختگیرانه تری در قبال ایران داشته باشد.

پنس در این مصاحبه افزود: ایران بهتر است نگاهی به تقویم داشته باشد و درک کند که یک رئیس جمهور جدید در کاخ سفید است. بهتر است ایران عزم و اراده این رئیس جمهور جدید را آزمایش نکند.

این اظهارات در شرایطی است که جیمز ماتیس وزیر دفاع آمریکا هفته گذشته ادعا کرد که "ایران بزرگترین کشور حامی تروریسم در جهان است."

این اظهارات تند گمانه زنی های زیادی را درباره پایبندی آمریکا به توافق هسته‌ای قدرت های جهانی با ایران به وجود آورده است.

پنس گفت: ایرانی ها به توافقی با جامعه بین المللی دست یافتند که رئیس جمهور، من و دولت ما تصور می کنیم یک توافق وحشتناک است.

در حالی که رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا گفته است که واشنگتن به توافق هسته‌ای پایبند خواهد بود، ولی پنس گفت: همان طور که قبلا اعلام کرده‌ایم، فعلا در حال ارزیابی هستیم. تصور می کنم که رئیس جمهور در روزهای آینده تصمیم نهایی را اتخاذ خواهد کرد.

وی به اظهارات و نظرات تمامی مشاورانش گوش خواهد داد ولی در این باره اشتباه نکنید. عزم این رئیس جمهور به گونه‌ای خواهد بود که ایران به خوبی درک کند باید دوباره درباره اقدامات خصمانه اش فکر کند.

5252




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون ترامپ: فعلا در حال ارزیابی برجام هستیم/ ایران به دنبال آزمایش عزم و اراده ترامپ نباشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..