تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هر آنچه بايد درباره سرمربى جديد تيم ملى والیبال بدانيم

هرآنچه بايد درباره سرمربى جديد تيم ملى والیبال بدانيم!به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، «ایگور کولاکوویچ»‌ يكي از گزينه‌هاي اصلي هدايت تيم ملي واليبال ايران به شمار مي رفت، فردي كه به فدراسيون واليبال قول داده است نتايج عالي تيم ملي در المپيك 2020 توكيو را تضمين خواهد كرد. او  عنوان كرده است كه مي‌تواند تيم ملي را در آن مسابقات به مرحله نيمه نهايي ببرد!

«ایگور کولاکوویچ» 51 ساله اهل مونته نگرو است که در سال های 2006 تا 2014 میلادی هدایت تیم ملی والیبال صربستان را عهده دار بود و با این تیم به مقام چهارمی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان در سال ۲۰۰۶ دست یافت. 

کولاکوویچ در رقابت های قهرمانی 2014 جهان با تیم ملی صربستان عملکرد ناامیدکننده ای داشت و در میان 24 تیم شرکت کننده در این رقابت ها، به مقام نهم رسید.

کولاکوویچ در حال حاضر هدایت هیچ تیمی را به عهده نداشت و لهستان و مونته نگرو نیز به دنبال به خدمت گرفتن این مربی بودند.

این مربی با تیم صربستان در رقابت های قهرمانی اروپا،‌ قهرمانی جهان و لیگ جهانی والیبال صاحب مدال شده است. تیم ملی والیبال صربستان تحت هدایت این سرمربی به بازی های المپیک 2008 پکن و 2012 لندن راه یافت. او با تیم صربستان 12 مدال به دست آورده است.

سرمربى جديد تيم ملى  والیبال ایران برای هدایت تیم ملی، ضمن تحسین پیشرفت والیبال ایران در گفتگويي عنوان كرده بود: هدایت تیم ملی والیبال ایران افتخار بزرگی است که اگر نصیب من شود با توجه به شناختی که از کیفیت والیبال ایران و سطح لیگ آنان دارم، می توانم رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازی های ۲۰۲۰ المپیک توکیو را تضمین کنم.

کولاکوویچ همچنين اظهار كرده بود: چهار سال وقت خوبی است تا هدف های فدراسیون والیبال ایران را تامین کرد. یکی از رازهای موفقیت تیم ملی ایران، حضور بازیکنان خارجی در لیگ ایران و حضور بازیکنان ایران در لیگ های خارجی و همچنین باز بودن درهای والیبال ایران به سوی مربیان خارجی است.

تیم ملی والیبال ایران از سال 2011 روند رشد خود را با خولیو ولاسکو آرژانتینی آغاز کرد و تا سال 2013 این مربی هدایت ملی پوشان ایران را بر عهده داشت تا به درخواست رئیس جمهوری آرژانتین به کشورش بازگشت و سرمربی راه راه پوشان آرژانتینی شد.

سپس اسلوبودان کواچ به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران انتخاب شد که چهارمی لیگ جهانی و ششمی مسابقات قهرمانی جهان از جمله افتخارات این مربی با تیم ملی والیبال ایران در سال 2014 رقم خورد.

پس از آن، در انتخابی بازی های المپیک و همچنین المپیک ریو 2016، رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران بود.

كولاكوويچ چندى قبل به ايران سفر كرد و مذاكرات خود با فدراسيون را از نزديك انجام داده بود. 

انتهاى پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هر آنچه بايد درباره سرمربى جديد تيم ملى والیبال بدانيم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..