تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینترمیلان به دنبال سرخیو آگوئرو

کد خبر: ۴۷۴۸۸۵

۱۲۲  بازدید

به نظر می رسد نراتزوری ها برای فصل آینده قصد دارند دست به انقلاب گسترده ای در ترکیب تیم خود بزنند.​​​​​​​

ورزش سه: در هفته های اخیر اخبار زیادی مبنی بر تمایل اینتر به جذب بازیکنان بزرگ به گوش می رسد و آخرین نام برای تقویت این تیم، سرخیو آگوئرو مهاجم گلزن منچسترسیتی است.

نشریه "اکسپرس" ادعا می کند که گواردیولا قصد دارد در فصول آتی از گابریل ژسوس، مهاجم جدید و برزیلی سیتی در ترکیب این تیم استفاده کند و از زمانیکه این بازیکن جوان به ترکیب سیتی اضافه شده، در بسیاری از دیدارها شاهد نیمکت نشینی آگوئرو بودیم.

اینترمیلان به دنبال سرخیو آگوئرو

همچنین پیر آمریک اوبامیانگ، ستاره جوان و گلزن دورتموند دیگر بازیکنی است که اخبار زیادی در مورد پیوستن او به سیتی به گوش می رسد.

با این تفاسیر و با توجه به حقوق 220 هزار یورویی آگوئرو در هفته، ممکن است به زودی شاهد جدایی این مهاجم 28 ساله از ترکیب سیتی باشیم. اخبار حاکی از آن است که از ایتالیا پیشنهادی گزاف با حقوق 300 هزار یورویی در هفته برای آگوئرو رسیده و اگر این اخبار صحت داشته باشد، در پایان فصل شاهد مهاجرت او به میلان خواهیم بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینترمیلان به دنبال سرخیو آگوئرو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..