تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فاصله دو زایمان چه مدتی باید باشد؟

تاریخ نشر : یکشنبه 17 بهمن 1395 مشاهده : 22 سایر اخبار زناشویی و بارداری RSS

فاصله دو زایمان بویژه در زنانی که کمتر از 35 سال دارند (یعنی سن مادر برای بارداری بالا نیست و ممانعتی برای سن او از نظر بارداری وجود ندارد)، سه تا پنج سال است.

فاصله دو زایمان

بهترین فاصله دو زایمان بویژه در زنانی که کمتر از 35 سال دارند (یعنی سن مادر برای بارداری بالا نیست و ممانعتی برای سن او از نظر بارداری وجود ندارد)، سه تا پنج سال است.


برای این که شرایط جسمی مادر به دلیل بارداری و شیردهی اصلاح شود و از نظر روحی آمادگی پذیرش فرزند بعدی را داشته باشد، بهترین فاصله دو زایمان بین سه تا پنج سال است.

حداقل فاصله دو سزارین نیز می‌تواند یک سال باشد. برای زنانی که بیشتر از 35 سال دارند، فاصله دو زایمان می‌تواند دو سال باشد.

البته به زنانی که تصمیم به بارداری دارند، توصیه می‌شود حداقل سه ماه پیش از باردار شدن به مشاور و متخصص زایمان مراجعه کنند و با برنامه‌ریزی صحیح صاحب فرزند شوند.

جام جم آنلاین

اخبار مرتبط :

فاصله بین دو بارداری چقدر باشد؟

فاصله زمانی مناسب بین دو بارداری چقدر باشد

بهترین فاصله بین دو بارداری چقدر است

بهترین فاصله زمانی برای دوباره باردار شدن !

بهترین فاصله بین دو بارداری!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فاصله دو زایمان چه مدتی باید باشد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..