تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحریم هایی که برجام را نقض نمی کند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «دانشجویان بیدار»وزارت خزانه داری آمریکا بدون اینکه متن برجام را نقض کرده باشد تحریم های جدیدی علیه ایران وضع کرد. ترامپ دقیقا مانند اوباما از ظرفیت های بی نظیر برجام نهایت استفاده را خواهد کرد و بدون اینکه نقض #متن برجام باشد ایران را تحریم خواهد کرد.

از ظرفیت های پنهان و گسترده برجام این آفتاب تابان این است که ما را تحریم می کنند و برجام هم نقض نخواهد شد.

من نمی فهمم چرا همه تقصیرها را گردن ترامپ می اندازند؟! این تحریم ها برمی گردد به ظرفیت های برجام که اتفاقا اوبامای باهوش و مودب هم از آن استفاده می کرد.

 تحریم 11 شرکت و فرد ایرانی در 27دی 94(دقیقا یکروز پس از برجام)
 برداشت و دستبرد 2 میلیارد دلاری از اموال ایران توسط آمریکا در 1 اردیبهشت 95
جریمه کردن بانک های بزرگ به دلیل همکاری با ایران و افزایش ریسک همکاری بانک های بزرگ با ایران

اینها مواردی از تحریم ها و محدودیت های پسابرجامی اوباما بود، حالا نوبت ترامپ است تا بر ریلی که اوباما گذاشت حرکت کند. ترامپ اینقدر احمق نیست که برجام را پاره کند، او نیز با ظرفیت های برجام ما را تحریم می کند.

اینجا

رسول پیروز

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحریم هایی که برجام را نقض نمی کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..