تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شبیه‌سازی خونین‌ترین نبرد جنگ جهانی دوم پس از 74 سال+ تصاویر

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی راشا تودی؛ یک عکاس خوش ذوق روسی در هفتاد و چهارمین سالگرد "نبرد استالینگراد" با ترکیب عکس‌های این نبرد با عکس‌هایی از همان مناطق پس از 74 سال، خونین ترین نبرد جنگ جهانی دوم را زنده کرد.

"الکساندر اسکوورین" در سفری به ولگاگراد (استالینگراد سابق) و نواحی استپ اطراف آن تصاویر دقیقی از مناطقی که جنگ در آنجا رخ داده بود، ثبت کرد. سپس تصاویر ثبت شده خود را با عکس هایی که در سالهای 1942 و 1943 از همان مناطق گرفته شده بود، ترکیب کرد که در ادامه می توانید آنها را مشاهده کنید.

شبیه‌سازی

شبیه‌سازی

شبیه‌سازی

شبیه‌سازی

شبیه‌سازی

شبیه‌سازی

شبیه‌سازی

شبیه‌سازی

شبیه‌سازی

نبردِ استالینگراد یکی از طولانی ترین، مهلک‌ترین و سرنوشت سازترین نبردهای جنگ جهانی دوم و تمام تاریخ بشر بوده است که در 3 فوریه ۱۹۴۳ رخ داد. در این نبرد ارتش آلمان نازی و متحدان آن به‌منظور فتح شهر استالینگراد (ولگاگراد کنونی)، به آن یورش بردند که پس از چندین ماه درگیری خونین، در سوم فوریه ۱۹۴۳ آلمان‌ها شکست خورده و این شهر توسط ژنرال روکوسوفسکی آزاد گردید و فیلد مارشال به اتفاق ۲۵۰۰ افسر عالی رتبه که ۲۴ نفر از آنها را ژنرال‌ها تشکیل می‌دادند، تسلیم ارتش شوروی شدند. خشونت این درگیری از تمامی منازعات جنگ جهانی دوم بیشتر بود و هنگام جنگ، شهر به کشتارگاهی عظیم تبدیل گشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شبیه‌سازی خونین‌ترین نبرد جنگ جهانی دوم پس از 74 سال+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..