تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو: هنوز مطمئن نیستم قهرمان شویم/ این پیروزی ۴ امتیاز داشت

برانکو: هنوز مطمئن نیستم قهرمان شویم/ این پیروزی ۴ امتیاز داشت

ورزش > لیگ برتر - سرمربی پرسپولیس گفت که هنوز اطمینان ندارد تیمش قهرمان لیگ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ پس از برد پرگل مقابل تراکتورسازی درباره این دیدار گفت: بازی با نتیجه ۳ بر صفر به اتمام رسید. خوشحالیم که توانستیم با این برد پرگل تماشاگران خود را شاد کنیم. این یک داربی واقعی بود. این پیروزی چیزی بود که یک مربی را خوشحال می‌کند و توانستیم با استحقاق و شایستگی تمام، برنده این دیدار باشیم.
وی ادامه داد: این پیروزی برای ما حکم ۴ امتیاز داشت. می‌دانیم تراکتورسازی با مشکل بزرگی روبه‌رو است و من قلعه نویی را درک می‌کنم اما ما می‌خواهیم نشان بدهیم که در زمین بهترین هستیم و می‌توانیم قهرمان لیگ شویم.
برانکو درباره شرایط بازی نیز گفت: طبیعی است که زدن گل در ابتدای بازی می‌تواند شوکی برای حریف باشد و همین باعث شد به ما اعتماد به نفس بدهد. مهم تر از همه چیز این بود که بازیکنان ما روند کار را از دست ندادند و اصلا شل نشدند. بازیکنان من می‌دانستند که اگر کوتاهی کنند کار خطرناک می‌شود. ۹۳ دقیقه با نظم ادامه کار کردند ومن باید به همه تبریک بگویم.
او ادامه داد: هنوز هیچ چیز تمام نشده و ما یک اختلاف امتیاز خوب نسبت به تیم های دیگر داریم اما نمی‌توانیم برای قهرمانی مطمئن باشیم.
برانکو در پایان درباره غیبت کمال کامیابی نیا در داربی نیز گفت: فردا درباره این موضوع تصمیم خواهیم گرفت.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو: هنوز مطمئن نیستم قهرمان شویم/ این پیروزی ۴ امتیاز داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..