تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمدی‌راد:از رفتار بازيكنان حريف عذاب كشيدم/ تبریزی ها صعودشان را مديون زرنگ بازى هستند

محمدی‌راد:از رفتار بازيكنان حريف عذاب كشيدم/ تبریزی ها صعودشان را مديون زرنگ بازى هستندرحمان محمدی راد بعد از شکست ۳ بر صفر مقابل تیم شهرداری تبریز در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار داشت: تیم شهرداری تبریز برای آنکه در جمع پلى آفى ها باشند از انگیزه بالایی برخوردار بودند و همین انگیزه بالا منجر شود که پیروز این میدان شود.

وى ادامه داد: با تمام احترامی که برای تیم شهرداری تبريز قائل هستند اما باید بگویم که این تیم صعودش به مرحله پلی آف را مدیون زرنگ بازی است.

محمدی راد در توضیح این مطلب گفت: اگر تبریزی ها در گنبد بازی برگشت با تیم ما را نیمه کاره نگذاشته بودند، ما می‌توانستیم برنده آن دیدار باشیم و شايد وضعیت و شرایط کنونی متفاوت مى شد و شهرداری تبریز حذف شده بود. 

سرمربی تیم والیبال هاوش گنبد گفت: به نظر من اين صعود هیچ ارزشی ندارد.ای کاش ما مربی ها می توانستیم به بازیکنان مان شخصیت یاد بدهیم و تیم با شخصیتی را روانه میدان کنیم. 

رحمان محمدی راد در پایان گفت: من همین امروز هم در این بازی که نتیجه آن اصلا هم برای ما اهمیتی نداشت از رفتار بازیکنان تبریزی اذیت شدم و عذاب كشيدم. 

انتهاى پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمدی‌راد:از رفتار بازيكنان حريف عذاب كشيدم/ تبریزی ها صعودشان را مديون زرنگ بازى هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..