تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حدیث میرامینی ازدواج کرد + عکس های حدیث و همسرش

حدیث میرامینی ازدواج کرد + عکس های حدیث و همسرش

حدیث میرامینی بازیگر زن ایرانی با مجتبی رجبی ازدواج کرد. عکس های مراسم ازدواج حدیث میرامینی را در کنار همسرش مشاهده می کنید.

عکس های مراسم ازدواج بازیگر زن حدیث میرامینی با آقای بازیگر

حدیث میرامینی (زادهٔ ۱۹ بهمن ۱۳۶۷ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. وی دارای مدرک کارشناسی نمایش است و به‌عنوان بازیگر به فعالیت‌های تلویزیونی و هنری می‌پردازد.

حدیث میر امینی بازیگر سینمای ایران عکس های مراسم ازدواج خود را منتشر نمود. این بازیگر با مجتبی رجبی ازدواج کرده که وی هم بازیگر است. مجتبی رجبی معمار همسر حدیث میرامینی,وی در رشته تئاتر تحصیل کرده و پدرش مجید رجبی معمار مدیر سابق شبکه تهران می باشد.در ادامه عکس های مراسم عقد حدیث میرامینی و مجتبی رجبی را مشاهده خواهید کرد.

حدیث میرامینی نوشت:

*****

به مژگان سیه کردى هزاران رخنه در دینم بیا کز چشم بیمارت هزاران درد برچینم

عکس های حدیث میرامینی و شوهرش
حدیث میرامینی ازدواج کرد + عکس های حدیث و همسرش عکس حدیث میرامینی در کنار شوهرش

حدیث میرامینی ازدواج کرد + عکس های حدیث و همسرش

مراسم ازدواج حدیث میرامینی

حدیث میرامینی ازدواج کرد + عکس های حدیث و همسرش

5 فوریه 2017




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حدیث میرامینی ازدواج کرد + عکس های حدیث و همسرش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..