تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بانوی دیروز جبهه های انقلاب، کار آفرین امروز جهاد اقتصادی/90 درصد فنی و حرفه ای ها و مربیان آموزش و پرورش شاگردان من هستند

ساعت: 16:00 منتشر شده در مورخ: 1395/11/17 شناسه خبر: 1029023

مهر انگیز مخترع یکی از بانوان فعال زنجانی است که در جبهه دفاع از انقلاب اسلامی در منطقه خوزستان در جنگ حضور داشت و امروز به عنوان کارآفرین زنجانی محسوب می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از موج رسا؛ مهر انگیز مخترع متولد سال ۱۳۲۹ بوده و صاحب چهار فرزند، خواهر شهید و همسر جانباز 55 درصد متوفی احمد عبدالهی است.

وی در زمینه کارآفرینی – آموزشگاه پرستو ( خیاطی با زیر گروه های آن،گلدوزی، نساجی، بافندگی، عروسک دوزی، طراحی، آشپزی و شیرینی پزی فعالیت می کند.

این بانوی زنجانی از سال ۵۷ فعالیت خود را آغاز کرده و جزو زنان نام آور و نان آور استان زنجان محسوب می شود.

خانم مخترع بعد از ازدواج تحصیلات خود را از مقطع ششم ابتدایی ادامه داده و در دو رشته مدیریت خانواده(به صورت مجازی) و کامپیوتر(در دانشگاه جامع علمی و کاربردی) تحصیل کرده است.

همسرشان سال۶۴ جانباز شده و در اسفند ۸۴ به درجه رفیع شهادت نائل شد، این بانوی فداکار ایشان در کنار پرستاری از همسر جانبازش، در تربیت و پرورش فرزندان نیز بسیار کوشا بوده اند به طوری که در زمان دفاع مقدس از ترک شهر دزفول امتناع کرده و همراه همسر و فرزندان خود در این شهر مانده و فقط برای شرکت در امتحانات فرزندانشان، با آنها به زنجان سفر کرده و پس از برگزاری امتحانات هم به دزفول برمی گشتند.

در حال حاضر فرزندان ایشان دو پزشک و یک نفر کارشناس ارشد معماری و دخترشان در حال تحصیل مهندسی طراحی هستند.

وی عضو کانون کشوری آموزشگاه های وابسته به سازمان فنی و حرفه ای است که از طرف وزیر کار و امور اجتماعی از او تقدیر شده است.
  وی مسئول انجمن صنفی خیاطان، کارشناس المپیاد کشوری مهارت های فنی و حرفه ای است و همکاری با آموزشکده ی فنی قائم زنجان دارد.

 مخترع مربی مستقیم بوده و بر کار مربیان نیز نظارت می کند،همه ساله تعدادی مربی از طریق آموزشگاه به جامعه معرفی می شود، هنرجویانی که در موسسه آموزش می بینند می توانند دیپلم کارو دانش گرفته و ادامه تحصیل دهند.

مهر انگیز مخترع در گفت و گو با خبرنگار موج رسا اظهار داشت: در منطقه خوزستان در اوایل انقلاب  اسلامی با دشمن می جنگیدم.

وی با بیان اینکه از اول تا آخر دوران دفاع مقدس در خوزستان ماندگار بودم، تصریح کرد:همسرم در دزفول خدمت می کرد و همانجا نیز جانباز شد.

این بانوی زنجانی با اشاره به اینکه از سال 69 به زنجان آمدم، خاطرنشان کرد: برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی خون و جان های بسیاری تقدیم شده است که باید قدر دان این نعمت بزرگ الهی بود.

این کارآفرین زنجانی با بیان اینکه اگر تفکر زن عوض شود جامعه عوض می شود، گفت:چرا که از دامن زن مرد به معراج می رود.

وی در خصوص فعالیت های خود بیان داشت: تلاش کرده ام تا برای جامعه خود مفید بوده و بانوان شایسته ای را برای کشور تربیت کنم.

وی با اشاره به نقش بانوان در تربیت خانواده، تصریح کرد: در خانواده زن همواره تاثیرگذار است اگر بانوان به خوبی تربیت شوند می توان جامعه را اصلاح کرد.

این بانوی کارآفرین با بیان اینکه نیمی از جمعیت جامعه زنان هستند و اقتصاد خانواده نیز در اختیار بانوان است، ادامه داد: بانوان می توانند موجب پویایی اقتصاد شوند.

مخترع با اشاره به اینکه افرادی که از طریق فعالیت ها و آموزش هایم به فعالیت مشغول هستند،غیر قابل شمارش است، افزود: 90 درصد فنی و حرفه ای ها و مربیان آموزش و پرورش شاگردان من بوده اند.

وی گفت:هیچ وقت برای تلاش کافی نیست،عاشق خانواده و شهر و کشورم هستم و مسئولیتی که دارم را با عشق انجام می دهم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بانوی دیروز جبهه های انقلاب، کار آفرین امروز جهاد اقتصادی/90 درصد فنی و حرفه ای ها و مربیان آموزش و پرورش شاگردان من هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..