تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تظاهرات 4 هزار نفری در «وین»/ به روسری‌ام دست نزن!

ساعت: 15:44 منتشر شده در مورخ: 1395/11/17 شناسه خبر: 1028849

در پایتخت اتریش، بیش از 4 هزار نفر در اعتراض به قانون ممنوعیت حجاب، تظاهرات کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، در تظاهرات اعتصابی که در پایتخت اتریش «وین»، برگزار شد، بیش از 4 هزار نفر با در دست داشتن نوشته های «خیر به ممنوعیت حجاب»، «بدن من، انتخاب من» و «ممنوعیت مسلمان در اتریش»، در آن شرکت نمودند.

گروه معترض که در میدان «حقوق بشر» شهر وین تجمع کرده بودند، بیانیه خواندند و ابراز داشتند که سیاستمداران نباید با استفاده از لباس زنان اقدام به پیشبری برنامه های خود نمایند و همچنین تاکید کردند که زنان بزرگترین قربانی‌های تهاجم های اسلام هراسی در اروپا می باشند و مسئولیت مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور اتریش، تحت تاثیر تفکرات چپ گرای افراطی و پوپولیستی، به مسلمانان معطوف می گردد.

اقلیت های مسلمان و زنان از زندگی اجتماعی طرد می شوند

عضوجامعه مدنی مسلمانان (NMZ) نفیسه یونسی، اعلام نمود که برای مقابله با پیش بری طرح های سیاسی از روی لباس زنان مسلمان تجمع نموده اند و قانون ممنوعیت نسبی حجاب، علاوه بر این که اقلیت ها را تبدیل به شهروندان درجه 2 این کشور می کند، باعث می شود تا اقلیت های مسلمان مقیم اتریش و به خصوص زنان، از جامعه و زندگی اجتماعی طرد گردند.

به عنوان زنان مسلمان به بودن ادامه خواهیم داد

«کارلا آمنه باغاجاتی» که به عنوان نماینده «جمعیت مسلمانان اتریش» سخنرانی کرد، بیان داشت: "امروز که اینجا تعداد زیادی از سازمان های مدنی و به خصوص زنان ایستادگی خود را به نمایش گذاشتند، پیام ایستادگی در مقابل سیاست های ایجاد ترس و تبعیض دادند و ابراز نمودند که ما به عنوان زنان مسلمان به حضور خود در جامعه ادامه خواهیم داد، ما بخشی از این کشور هستیم، به عنوان زنان مسلمان به موجودیت خود ادامه خواهیم داد."

لازم به ذکر است، لایحه قانون ممنوعیت حجاب از سوی «سباستین کروز» وزیر امور خارجه اتریش با این توضیح که حجاب زنان مسلمان باعث ایجاد وهم و تفکر منفی در جامعه می شود به پارلمان این کشور ارائه گردیده بود.

گفتنی است، در حال حاضر بیش از ۳۵۰ هزار مسلمان در اتریش زندگی می‌کنند که دارای ملیت‌های ترک، عرب، ایرانی، افغانستانی، بوسنیائی و اتریشی هستند و همچنین در سراسر اتریش حدود ۲۰۰ نماز خانه و مسجد و مجتمع اسلامی وجود دارد که بیش از ۸۵ نمازخانه و مسجد آن در وین می‌باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تظاهرات 4 هزار نفری در «وین»/ به روسری‌ام دست نزن!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..