تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسیرهای مواصلاتی منطقه آزاد انزلی باز است

با اقدامات به موقع ستاد مدیریت بحران منطقه آزادانزلی تمامی مسیرهای مواصلاتی این منطقه باز است

به گزارش شمانیوز: رضا علی علیپور جانشین ستاد مدیریت بحران این سازمان با اعلام خبر باز بودن تمامی مسیرهای مواصلاتی منطقه اظهار داشت: پیش از بارش برف شدید اخیر بخش های مختلف اعضای ستاد بحران منطقه در حالت آماده باش قرار گرفته و با فعالیت شبانه روزی و استفاده از ماشین آلات و تجهیزات سازمان و پیمانکاران عمرانی منطقه، تمامى مسیرهای مواصلاتی میان روستاها و به سمت شهرهای اطرف منطقه باز است و تردد در آنها جریان دارد‌.

او با تشریح اقدامات صورت گرفته در خصوص برف رویی معابر و بازگشایی مسیرهای مواصلاتی اظهار داشت:از زمان آغاز بارش برف جلسات ستاد مدیریت بحران منطقه با حضور مهندس مسرور رییس هیات مدیره و مدی عامل سازمان برگزار شد و بر اساس هماهنگی ها و اقدامات صورت گرفته بخش های فنی ـ عمرانی، امدادی، آتش نشانی، حمل و نقل و انتظامی مشغول به خدمت هستند، افزود: طی این مدت مشکلات ارتباطی تردد در مسیرهای شهرک های صنعتی و فاز تجارت و گردشگری منطقه و مسیرهای اصلی منطقه به طور مستمر ادامه داشت و فعالیت های موسسات بازرگانی و شرکت های تولیدی به حالت عادی درآمد.

علیپور با اشاره به قطعی برق مناطقی از محدوده این منطقه اظهار داشت:با پیگیری های صورت گرفته مقرر گردید تا پایان امروز اداره برق نسبت به رفع مشکل قطعی برق کلیه این مناطق اقدام کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسیرهای مواصلاتی منطقه آزاد انزلی باز است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..