تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هادی محمدی از اخراج گریخت

کد خبر: ۴۷۴۷۷۳

۱۸۷  بازدید

پیش از پایان نیمه اول دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی، هادی محمدی با خطای سفت و سختی که روی ستاره پرسپولیسی ها مرتکب شد کارت زرد دوم را از داور دریافت نکرد تا از اخراج بگریزد.

ورزش سه: هادی محمدی، مدافع تراکتوری ها که در دقیقه 27 دیدار تیمش برابر پرسپولیس با خطای شدید خود اولین کارت زرد خود را دریافت کرد چیزی نمانده بود تا قبل از پایان نیمه اول از زمین اخراج شود.

در دقیقه 43 دیدار و در یک نبرد هوایی محمدی در میانه میدان و برفراز سروش رفیعی موفق شد ضربه سر اول را بزند اما وی همزمان با ضربه زانوی خود به کمر ستاره سرخ پوشان، رفیعی را سرنگون کرد، خطای بسیار خطرناک و سفت و سختی که حتی می توانست یک کارت قرمز مستقیم نیز برای محمدی داشته باشد اما داور که دقایقی قبل کارت زرد اول را به این بازیکن داده بود از نشان دادن کارت دیگر امتناع کرد.

نکته جالب در این باره اینکه خطای محمدی روی رفیعی، بینندگان این بازی را به یاد خطای مدافع کلمبیایی بر روی نیمار در بازی های جام جهانی انداخت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هادی محمدی از اخراج گریخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..