تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخی فرماندهان داعش بیعت با البغدادی را شکستند

برخی فرماندهان داعش بیعت با البغدادی را شکستندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، یک منبع امنیتی در استان نینوای عراق اعلام کرد که چند تن از فرماندهان گروهک تروریستی داعش بیعت خود را با البغدادی سرکرده این گروهک، برداشته‌اند که نشان دهنده بروز چند دستگی در میان داعش است.

به نوشته پایگاه خبری شبکه السومریه نیوز، این منبع امنیتی که خواست تا نامش فاش نشود، در این باره گفت: پس از نقض بیعت عناصر و فرماندهان داعش با ابوبکر البغدادی، چند دستگی در میان داعش بوجود آمده است.

او افزود: این نقض بیعت‌ها پس از انتشار اخباری از کشته شدن ابوبکر البغدادی بیشتر شده و «ابو عبدالله الشامی» از فرماندهان سوری داعش گفته است که بیعت با فردی که نشانی از او نیست باطل است و البغدادی قدرت خود را از دست داده است.

به گفته این منبع امنیتی، عناصر و فرماندهان داعش در این باره به روایت‌های البخاری و ابن تیمیه استناد می‌کنند که می‌گوید اطاعت از رهبر کشته شده یا فردی که خبری از او نیست باطل است.

این گونه اتفاقات در میان عناصر داعش در حالی رخ می‌دهد که تروریست‌های داعش بیشتر مناطق اشغالی خود در عراق از جمله بیش از نیمی از موصل را از دست داده‌اند.


منبع: فارس


انتهای پیام/





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخی فرماندهان داعش بیعت با البغدادی را شکستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..