تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پردیس تئاتر تهران کاخ جشنواره «فرهنگی» شد

به گزارشحوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی جشنواره «فرهنگی»، جشنواره «فرهنگی» وزارت بهداشت نخستین جشنواره‌ای است که در این پردیس تازه تاسیس برگزار خواهد شد. این پردیس بزرگترین مجموعه تئاتری ایران است و در همسایگی فرهنگسرای خاوران قرار دارد. 

این مجموعه با گنجایش ۱۰۰۰ نفر ظرفیت برگزاری تئاتر و کنسرت موسیقی را دارد. این مرکز دارای 5 سالن نمایش و یک سالن سینما است. نگارخانه، سالن‌های کارگاهی و ... از دیگر بخش‌های پردیس تئاتر تهران است. 

اجراي تئاتر و موسيقي منتخبان، نمايش آثار در بخش فيلم، برگزارى نشست با حضور هنرمندان، جامعه پزشكى و اهالي رسانه، نمايشگاه آثار و محصولات فرهنگی و اجرای قطعات موسیقی از  برنامه‌های هشتمین جشنواره «فرهنگی» وزارت بهداشت است.

جشنواره «فرهنگی» وزارت بهداشت در بخش‌های فیلم، تئاتر، ادبیات، موسیقی و هنرهای تجسمی از 25 فروردین تا اول اردیبهشت ماه 96 برگزار می‌شود. برای آگاهی از اخبار این رویداد به سایت آن با نشانی festivalf.ir  مراجعه کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پردیس تئاتر تهران کاخ جشنواره «فرهنگی» شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..