تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طولانی‌ترین پل شناور دائمی جهان+تصاویر

طولانی‌ترین پل شناور دائمی جهان پل «Evergreen Point» است که معمولا به آن پل «SR 520» می‌گویند.

طولانی‌ترین پل شناور

پل‌های شناور یکی از سازه‌های شگفت‌انگیز بشر است. در این میان در شهر سیاتل آمریکا، روی دریاچه‌ی واشنگتن ۳ پل شناور بتنی قرار دارد که جزو ۵ پل طولانی  شناور جهان هستند.

 طولانی‌ترین پل شناور دائمی جهان

پلی از جنس بتن و فولاد که شناور باشد، اگر غیرممکن  به نظر نیاید، غیرمعمول است. اما ۲۰ پل این چنینی در سراسر جهان وجود دارد که فقط ۵ تای آن‌ها در واشنگتن آمریکا واقع شده است که ۴ عدد از آن‌ها جزو طولانی‌ترین پل‌های شناور جهان محسوب می‌شوند.  پل‌های شناور که به پل‌های پانتون نیز شهرت دارند، معمولا سازه‌هایی موقت هستند که در مواقع اضطراری مانند جنگ از جنس چوب ساخته می‌شوند.

 طولانی‌ترین پل شناور دائمی جهان

چوب‌های شناور و گاها قایق‌ها روی آب شناور می‌شوند و مسیری را ایجاد می‌کنند تا افراد یا اشیا بتوانند از روی آب عبور کنند. پل‌های پانتون برای اهداف بزرگ‌تر  در جنگ‌های زیادی در طول تاریخ ساخته شده‌اند که جنگ جهانی دوم و جنگ ایران-عراق نیز جزو آن دسته جنگ‌ها است.

 طولانی‌ترین پل شناور دائمی جهان

طولانی‌ترین پل شناور دائمی جهان پل «Evergreen Point» است که معمولا به آن پل «SR 520» می‌گویند. این پل به طول ۴۷۵۰ متر در سراسر دریاچه‌ی واشنگتن کشیده شده است که در شهر سیاتل قرار دارد. پل «Lacey V. Murrow Memorial» با ۲۰۲۰ متر طول، دومین پل طولانی جهان است که روی همین دریاچه، فقط چند مایل به سمت جنوب قرار دارد.

لست سکند

اخبار مرتبط:

مراحل ساخت طولانی‌ترین پل شیشه‌ای جهان! + تصاویر

ترسناک ترین پل شیشه ای جهان افتتاح شد! + تصاویر

عجیب ترین پل‌های جهان +تصاویر

طولانی ترین پل تاریخی ایران+تصاویر

10 پل دیدنی و معروف جهان را ببینید + تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طولانی‌ترین پل شناور دائمی جهان+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..