تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه رهبر انقلاب برای آذین بندی جشن های دهه فجر+عکس

تاریخ نشر : یکشنبه 17 بهمن 1395 مشاهده : 36 سایر اخبار اخبارگوناگون RSS

توصیه رهبر انقلاب برای آذین بندی جشن های دهه فجر

توصیه رهبر انقلاب برای آذین بندی جشن های دهه فجر

صفحه اینستاگرام منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری یک توصیه از ایشان را در مورد آذین بندی جشن های دهه فجرمنتشر کرد.

این صفحه نوشت:"رهبرانقلاب: در هفته انقلاب جشن بگيريد و آذين‌بندی کنید. اگر می‌خواهید برق مصرف نکنید و چراغ روشن نکنید که کار خوبی هم هست از هنر استفاده کنید. کاغذها، پرچم‌ها، بر سر در هر خانه‌ای پرچم بزنید. پرچم جمهوری اسلامی را در سراسر سطح شهرها  و روستاها به اهتزاز دربياوريد. نشان بدهيد ملت اين خاطره را گرامی میدارد. ۵۹/۱۱/۱۷"

 توصیه رهبر انقلاب برای آذین بندی جشن های دهه فجر

باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط:

رهبر انقلاب و سیدحسن خمینی بر مزار آیت‌الله هاشمی + تصاویر

رهبر انقلاب در سالهای خیلی دور + عکس

خاطره رهبر انقلاب از دیدار با امام در فرودگاه؛ بى‌اختیار اشک مى‌ریختم !

رهبرانقلاب بر سر مزار شهدای آتش‌نشان حادثه‌ پلاسکو+ عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه رهبر انقلاب برای آذین بندی جشن های دهه فجر+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..