تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسيدگی به تخلفات تاكسی تپسی با پليس سايبری است/ ارجاع 2 پرونده شكايت به تعزيرات

بهمن حسن‌بيگی رئيس گشت سيار تعزيرات حكومتی استان تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: فعالیت شركت تاكسی تپسی كه به صورت تلفنی و اينترنتی است، به دليل نداشتن مجوز از مصاديق جرايم رايانه‌ای محسوب می‌شود و در اين پرونده‌ها پليس ورود می‌كند. 

وی در خصوص تخلفات تاكسی تپسی افزود: در همين راستا تاكنون 2 پرونده تخلفاتی در تعزيرات تشكيل شده و تعزيرات اين پرونده‌ها را به سازمان صنعت، معدن و تجارت ارجاع داده است.

رئيس گشت سيار تعزيرات حكومتی استان تهران در پایان گفت: اگر تخلفات شركت نام‌برده در قالب تخلفات صنفی گنجانده شود، تعزيرات به اين پرونده‌ها رسيدگی می‌كند، در غير اين صورت پليس سايبری با شركت تاكسی تپسی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسيدگی به تخلفات تاكسی تپسی با پليس سايبری است/ ارجاع 2 پرونده شكايت به تعزيرات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..