تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




7 هزار نخبه شاهد و ایثارگر در کشور وجود دارد

7 هزار نخبه شاهد و ایثارگر در کشور وجود داردبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ،حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم افتتاح نمایشگاه رویش دوباره که به مناسبت دهه فجر در موزه شهدا امروز(یکشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه هر روز از دهه فجر دارای ویژگی‌های خاصی است، اظهار داشت: انقلاب به معنای دگرگونی است و مردم پیوسته به دنبال دگرگونی هستند، به همین دلیل بود که انقلاب پیروز شد.

وی در ادامه اضافه کرد: امام خمینی(ره) دگرگونی در انقلاب را به وجود آورد و فرزندانی تربیت کرد که در تمام دنیا نمونه هستند، به طوری‌ که از زمان جنگ و زمانی که فعالیت‌ها برای پیروزی انقلاب اسلامی شروع شد فداکاری در کودک و بزرگ بی‌نظیر بود.

رئیس بنیاد شهید اذعان کرد: جامعه ما در ابعاد مختلف رشد داشته و در بنیاد شهید افراد نخبه شاهد و ایثارگری را داریم که هرکدام در فعالیت علمی مختلف مشغول هستند.

وی افزود: بیش از 7 هزار نخبه شاهد و ایثارگر در کشور هستند که این برای ما و ملت ایران افتخار محسوب می‌شود و در دانشگاه‌ها اعضای هیئت علمی و هنرمندان نخبه همه برای ما افتخار به شمار می‌آیند.

حجت الاسلام شهیدی در پایان تأکید کرد: ایثارگران باید در همه ابعاد نخبه باشند و امیدواریم روز به روز شاهد رشد و نمو فرزندان شاهد و ایثارگر باشیم.

گفتنی است؛ نمایشگاه رویش دوباره از آثار نخبگان شاهد و ایثارگر با 120 اثر از 22 هنرمند در زمینه هنرهای تجسمی، خوشنویسی، نقاشی، عکاسی، گرافیک، نگارگری، کاریکاتور و هنرهای دستی به نمایش گذاشته شده که این نمایشگاه از امروز هفدهم تا بیست و یکم بهمن ماه در محل موزه شهدا دایر است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «7 هزار نخبه شاهد و ایثارگر در کشور وجود دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..