تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشاور ترامپ: شاید برجام به طور کامل لغو شود

یکی از مشاوران کارزار انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا از احتمال اقدام دولت جدید واشنگتن در لغو کامل توافق هسته‌ای ایران خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه «الریاض» عربستان سعودی نوشت: یکی از مشاوران کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از احتمال لغو کامل برجام خبر داد.

گابریل سوما، مشاور امور خاورمیانه دونالد ترامپ، در زمان تبلیغات انتخاباتی او گفت: رئیس جمهور جدید آمریکا توافق‌نامه هسته‌ای با ایران را مورد بازبینی قرار خواهد داد، زیرا با منافع آمریکا در خاورمیانه [غرب آسیا] در تعارض است.

وی گفت: احتمال دارد این توافق‌نامه به علت «سیاست‌های توسعه‌طلبانه تهران در منطقه» به طور کامل لغو شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشاور ترامپ: شاید برجام به طور کامل لغو شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..