تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ممبینی:موضوع کی روش کش دار شده است

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت:بحث مربوط به کارلوس کی روش کمی کشدار شده بود.

هدایت ممبینی در گفت و گو با کاپ،درباره برگزاری دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی اظهار داشت:خوشبختانه جو خوبی در ورزشگاه آزادی حکفرماست.امیدوارم در این بازی شاهدیک نمایش خوب از سوی هر دو تیم باشیم.

وی درباره نامه ای که به رییس فدراسیون فوتبال نوشته بود گفت:این بحث مربوط به کارلوس کی روش کمی کشدار شده بود.به همین دلیل این نامه را نوشتیم تا در جلسه ای میان هیات رییسه و کی روش به این موضوعات خاتمه داده شود.

ممبینی درباره بحث عدم دعوت از ملی پوشان پرسپولیس اظهار داشت:این موضوع هم حل خواهد شد.رییس فدراسیون در این زمینه پیگیر است و به طور حتم مشکلات حل می شود.نباید فراموش کرد که در دور برگشت انتخابی جام جهانی،بازی های سخت تری در پیش است.بنابراین باید با همه توان به میدان برویم.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ممبینی:موضوع کی روش کش دار شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..