تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش نافرجام لژیونر فوتبال ایران برای حضور در لیگ انگلیس و فرانسه

تلاش نافرجام لژیونر فوتبال ایران برای حضور در لیگ انگلیس و فرانسه

بال ایرانی ولفسبورگ فاش کرد پیش از بازگشت به تیم پیشین خود، قصد حضور در لیگ باشگاهی انگلیس و یا فرانسه را داشته است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، اشکان دژاگه در گفت‌وگو با نشریه آلمانی «بیلد» اظهار داشت: به شدت دنبال حضور در لیگ باشگاهی انگلیس و یا فرانسه بودم که مدیر برنامه‌هایم زنگ زد و گفت که یک پیشنهاد فوق‌العاده از ولفسبورگ رسیده است و بی‌درنگ به آن پاسخ مثبت دادم. همسرم هم از این اتفاق خوشحال بود.

هافبک- بال تیم ملی کشورمان می‌گوید به لحاظ بدنی آماده بازی در بوندس‌لیگا است. او در این باره اظهار داشت: شرایطم خیلی خوب است. زمانی که در قطر بودم، سخت تمرین می‌کردم و در اردوی تیم ملی ایران هم حضور پیدا کردم. در قطر به فکر استراحت کردن و آفتاب گرفتن نبودم. حالا هم می‌خواهم به ولفسبورگ کمک کنم.

دژاگه روز گذشته (شنبه) نتوانست ولفسبورگ را در دیدار مقابل اف‌سی کلن در هفته نوزدهم بوندس‌لیگای آلمان همراهی کند. اولاف رِبه، مدیر ورزشی ولفسبورگ درباره بازی نکردن اشکان گفت که ما همچنان منتظر دریافت مجوز بازی اشکان دژاگه هستیم و با فدراسیون فوتبال آلمان ارتباط نزدیکی در این خصوص داریم.

تسنیم

450




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش نافرجام لژیونر فوتبال ایران برای حضور در لیگ انگلیس و فرانسه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..