تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حافظان قرآن آسان ازدواج می کنند

به گزارش سرویس دینی جام نیـوز به نقل از البوابه نیوز، انجمن تسهيل ازدواج و توسعه غزه با همکاری انجمن خیریه توسعه اجتماعی «الریاض» طرح «رضوان» به منظور تسهیل در امر ازدواج حافظان قرآن در نوار غزه را آغاز کرده است.


این دو انجمن دیروز، ۱۶ بهمن‌ماه، طی نشستی خبری در غزه از اجرای طرح ازدواج آسان برای حافظان قرآن در غزه خبر دادند.


در بیانیه‌ای که در این نشست خبری قرائت شد، آمده است: طرح ازدواج آسان حافظان قرآن، برای جوانان بالای ۲۶ سال که ازدواج نکرده‌اند، اجرا می‌شود و نام‌نویسی در این طرح از دیروز آغاز شده است.


تشویق جوانان به تشکیل خانواده و روی‌آوردن به قرآن و همچنین تقویت تعامل و همبستگی اجتماعی از اهداف اجرای این طرح است و طرح در چهار مرحله و طی دو ماه اجرا می‌شود.


مرحله اول شامل فراخوان برای نام‌نویسی از حافظان قرآن به مدت سه هفته است، در مرحله دوم مسابقه حفظ قرآن برای آنان برگزار می‌شود و در مرحله سوم برنامه آموزشی به منظور آگاهی از نحوه مدیریت هزینه‌های ازدواج برای شرکت‌کنندگان اجرا خواهد شد.


در مرحله چهارم و پایانی نیز جشن پایان طرح برگزار و کمک‌های مالی در بین حافظان قرآن مشمول طرح، توزیع می‌شود.  


مشمولین طرح باید حافظ قرآن باشند، مسابقه قرآن را با موفقیت پشت سر بگذارند، ازدواج اولشان باشد و اوضاع مالی خوبی نداشته باشند و همچنین تعهد دهند که در هزینه‌های ازدواج، اسراف نخواهند کرد.

 

ایکنا/222

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حافظان قرآن آسان ازدواج می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..