تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشتی‎گیران آمریکا با موافقت وزارت خارجه به ایران می آیند

وزارت امور خارجه با صدور روادید برای کشتی‌گیران تیم ملی آمریکا جهت حضور در جام جهانی ایران موافقت کرد.

مسابقات جام جهانی کشتی آزاد سال 2017 قرار است در روزهای 28 و 29 بهمن ماه جاری در ورزشگاه امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار شود.

پیش‌تر سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرده بود که بحث حضور کشتی‌گیران ایران در یک کمیته ویژه مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا با سفر تیم کشتی آزاد آمریکا به ایران مخالفت شد اما امروز اعلام شد که وزارت امور خارجه با صدور روادید برای کشتی‌گیران تیم ملی آمریکا جهت حضور در جام جهانی ایران موافقت کرده است.

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد: با توجه به توقف اجرای محدودیت‌های تبعیض آمیز علیه ورود شهروندان ایرانی به آمریکا بر اساس حکم قاضی فدرال آمریکا و با عنایت به درخواست رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران و رئیس فدراسیون بین المللی کُشتی، با صدور روادید برای تیم کشتی آمریکا به منظور شرکت در مسابقات جام جهانی کشتی در کرمانشاه موافقت شد.

با این تفاسیر تیم ملی کشتی آمریکا در مسابقات جام جهانی حضور خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشتی‎گیران آمریکا با موافقت وزارت خارجه به ایران می آیند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..