تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنسول دستی نینتندو 3DS در کنار نینتندو سوییچ به حیات خود ادامه خواهد داد

کنسول دستی نینتندو 3DS در کنار نینتندو سوییچ به حیات خود ادامه خواهد داد

چندی پیش رئیس کمپانی نینتندو اعلام کرد که کنسول دستی نینتندو 3DS در کنار نینتندو سوییچ به حیات خود ادامه خواهد داد. این کمپانی همچنان از کنسول دستی خود حمایت خواهد کرد و در صورت تقاضای بازار، آن‌ها آماده ساخت نسخه بعدی این کنسول هستند. برای اطلاع از جزئیات خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

چندی پیش گزارشی منتشر شد که توضیح می‌داد تاتسومی کیمیشیما، رئیس کمپانی نینتندو در صحبت‌های اخیر خود از احتمال تولید نسخه بعدی کنسول 3DS گفته است. این اخبار با واکنش کمپانی نینتندو مواجه شد و این کمپانی خبر مذکور را تکذیب کرد.

 

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی کمپانی نینتندو، کیمیشیما از برنامه تولید نسخه بعدی نینتندو 3DS حرفی نزده است. آن چه در صحبت‌های رئیس این کمپانی مطرح شد، این بوده که نینتندو پس از عرضه سوییچ نیز از کنسول دستی 3DS حمایت خواهد کرد و این کنسول دستی در کنار سوییچ به حیات خود ادامه خواهد داد. وی همچنین توضیح داده بود که در صورت تقاضای بازار، آن‌ها برای ساخت نسخه کامل‌تری از کنسول دستی 3DS اقدام خواهند کرد.

 

کنسول هیبریدی جدید این کمپانی به زودی روانه بازار خواهد شد. نینتندو سوییچ هم به عنوان یک کنسول خانگی و هم دستی قابل استفاده است و همه بازی‌های نینتندو را نیز در خود جای خواهد داد. با این حساب قبل از عرضه این محصول و مشاهده واکنش بازار به آن تصمیم‌گیری برای ساخت یک کنسول دستی تازه غیر عقلانی خواهد بود.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنسول دستی نینتندو 3DS در کنار نینتندو سوییچ به حیات خود ادامه خواهد داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..