تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت بازنگری در قانون گرفتن مالیات بر ارزش افزوده طلا وجواهر

ضرورت بازنگری در قانون گرفتن مالیات بر ارزش افزوده طلا وجواهر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود بنا نژاد در نشست بین خبرنگاران افزود: برای گرفتن مالیات طلا و جواهر باید از مزد ساخت مالیات بر ارزش افزوده گرفته شود نه از کل مبلغ ساخت و این قانون باید در سطح کشور به اجرا در آید.

وی در مورد آمار بازرسی اتاق اصناف و اتاق بازرگانی وزارت صنعت و معدن و تجارت گفت: 5 پایگاه بازرسی در سطح شهر مشهد حضور فعال دارد که تیمهای بازرسی به صورت دو شیفت مشغول کارهستند.

رئیس اتاق اصناف مشهد افزود: در ده ماهه امسال در استان از 414هزارو و 162بازرسی از اصناف داشتیم که برای 28 هزار330 صنف پرونده تشکیل شده است.

ريئس اتاق اصناف مشهد از برپایی نماشگاه بهراه در اسفند ماه خبر داد وگفت:در نمايشگاه بهاره محصولات بهداشتي،پوشاك،مواد غذايي،شيريني و آجيل تا حدود ٢٠٪‏ تخفيف عرضه می شود.

انتهاى خبر//ا.آ





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت بازنگری در قانون گرفتن مالیات بر ارزش افزوده طلا وجواهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..